КОМПЈУТЕР

Компјутер е електронски уред кој се користи за обработка на податоци според строго одредена процедура. Во англиски јазик зборот Computer (приближен изговор помеѓу кампјутр и компјутр, со одомашена транскрипција “компјутер“) се користел за нарекување на луѓе кои се бавеле со аритметички пресметки, со или без механички помагала, но подоцна е користен и за самите пресметувачки машини. Најпрво, обработката на информации со компјутерите била ограничена исклучиво на аритметички проблеми, но современите компјутери се користат и за многу задачи неврзани со математика. Оваа дефиниција опфаќа механички уреди како што е шибер, разни механички пресметувачи од абакус па натака, како и сите современи електронски пресметувачи. Некогаш постоела поделба на аналогни и дигитални електронски компјутери но со време аналогниот изумрел па денес поимот компјутер се однесува исклучиво на дигитален компјутер. Современите пресметувачи(компјутери) се појавиле во педесетите години од дваесетиот век, а работеле така што податоците се припремале на издупчени картици и потоа преку посебни оптички читачи се внесувале во компјутерот каде понатаму се вршела обработка на податоците. Резултатот се прикажувал на монитор или со помош на принтер се принтале на хартија. Во седумдесетите се појавиле џебните пресметувачи, кај нас познати под името дигитрони.Историја на computingThe првата употреба на зборот "компјутер" е снимен во 1613 година, се однесуваат на лицето кое врши пресметки, или пресметки, и зборот продолжи да се користи во таа смисла, додека во средината на 20 век. Од крајот на 19 век, па натаму, иако, зборот почна да се запознаат повеќе за неговата смисла, опишувајќи една машина која врши пресметки.

Историјата на модерните компјутерски започнува со два посебни технологии-автоматски пресметување и programmability-но не и единствен уред може да се идентификува како најрано компјутер, делумно поради кршење на примената на овој термин. Примери на пресметување на почетокот на механички уреди вклучуваат Абакус, во слајд власт и секако е astrolabe и Андикитера механизам (која датира од околу 150-100 п.н.е.). Херон Александриски (околу 10-70 н.е.) вграден е механички изведена театарска игра која трае 10 минути и беше управувана од сложен систем на јажиња и тапани кои би можеле да се сметаат за начин на одлучување, кои делови на механизмот кој врши Акции и кога. Ова е суштината на programmability.

На "замокот часовникот", астрономски часовник измислен од страна на Ал-Jazari во 1206 година, се смета дека е рано програмабилни аналоген компјутер. Тоа покажува Хороскопски, на орбити лежат и Месечината, а младата месечина во облик на покажувачот патувањето низ една врата предизвикува да се отворат вратите автоматски секој час, и пет роботска музичари кои свиреа музика кога погоден од држела, управувана од независен camshaft на вода тркало. Должината на денот и ноќта би можеле да се ре-програмира за да компензираат за менување на должини на денот и ноќта во текот на годината.

Ренесансата видам повторно активизиране на Европската математика и инженерство. Вилхелм Schickard's 1623 уредот беше прва од голем број на механички калкулатори конструирани од страна на Европската инженери, но никој не одговара на современата определба на компјутер, бидејќи тие не може да биде програмиран.

Во 1801, Јосиф Мари Жакард направија подобрување на текстилни разбој со воведување на серија на удрен хартија картички како дефиниција која му е дозволено да разбој ткае сложени шари автоматски. Во произлегуваат Жакард разбојот бил важен чекор во развојот на компјутерите, бидејќи употребата на удрен карти, да се дефинираат моделите ткиво може да се гледа како на почетокот, макар и ограничен, форма на programmability.

Тоа беше фузија на автоматска пресметка со programmability дека произведен првиот препознатлив компјутери. Во 1837 година, Charles Babbage беше првиот conceptualize дизајн и целосно програмабилни механички компјутер, неговите аналитички моторот. Ограничени финансии и Babbage's неможноста да се спротивстави на tinkering со дизајнот на уредот значеше дека никогаш не беше завршен.

Во доцните 1880-тите, Herman Hollerith измислиле за снимање на податоци за машина читлив медиум. Пред употреба на машински читлив медиумски, погоре, беше за контрола, а не податоци. "По неколку обиди со почетната трака хартија, тој се населиле на удрен картички ..." За обработка на овие картички удрен Одбери тој измислил, и keypunch машини. Овие три пронајдоци се темел на модерната индустрија обработка на информации. Големи автоматизирана обработка на податоци на удрен картички беше изведен за 1.890 Обединети Држави пописот од Hollerith компанија, која подоцна стана јадрото на IBM. До крајот на 19 век, голем број на технологии кои подоцна ќе се покаже корисен во реализацијата на практични компјутери почнал да се појави: на удрен картичка, Boolean algebra, на вакуум цевка (thermionic вентил) и телетип.

Во текот на првата половина на 20 век, многу научни компјутерски потреби се исполнети од страна на повеќе софистицирани Аналогни компјутери, кои се користат директно механички или електрични модел на проблемот, како основа за пресметување. Сепак, овие не се програмабилни и, генерално, му недостигаа разноврсност и точноста на модерните дигитални компјутери.

Alan Turing нашироко се смета да биде татко на модерните компјутерски науки. Во 1936 се предвидени Тјуринг влијателна формализација на концептот за алгоритмите и пресметувањето со Тјуринг машина. На неговата улога во модерниот компјутер, Време списание во именување Тјуринг еден од 100 највлијателни луѓе на 20 век, се вели: "Останува фактот дека секој кој чешмите на тастатура, отворањето на табела или збор-програмата за обработка, е работи на една инкарнација на Тјуринг машина. "

Comments

Popular posts from this blog

THE HASCHAK SISTERS